Σαν σήμερα το 2015 οι 22,515 θεατές που βρέθηκαν στο Cardiff City Stadium, για την αναμέτρηση της ομώνυμης ομάδας με αντίπαλο την Fulham για την Championship, είδαν την Cardiff να φοράει ξανά τις παραδοσιακές μπλε εμφανίσεις με το πουλί.
Η αλλαγή του χρώματος στις φανέλες της Cardiff φαίνεται ότι έφερε γούρι στους παίκτες της ομάδας στην συγκεκριμένη αναμέτρηση, καθώς επιβλήθηκαν με 1-0 της Fulham. Το όλο θέμα με την αλλαγή των χρωμάτων στην φανέλα της Cardiff ξεκίνησε τη σαιζόν 2012-13, όταν ο ιδιοκτήτης της ομάδας Vincent Tan, αποφάσισε να αλλάξει το χρώμα της ομάδας από μπλε σε κόκκινο και το πουλί σε δράκο, επειδή το κόκκινο στην Ασία θεωρείται τυχερό χρώμα, με την ελπίδα ότι θα αυξήσει την δημοτικότητα της ομάδας στην περιοχή.
Όπως αποδείχθηκε η κίνηση αυτή από πλευράς του κ. Tan δεν έκατσε καλά στους φιλάθλους της Cardiff, ένα μέρος των οποίων δημιούργησαν καμπάνια με τίτλο “Κρατήστε την Cardiff μπλε” με σκοπό να πιέσει το Δ.Σ της ομάδας να επαναφέρει το μπλε χρώμα στην φανέλα της ομάδας. Μάλιστα σε αγώνα της ομάδας για τον 3ο γύρο του FA Cup μαζεύτηκαν μόλις 4,194 θεατές, κάτι που βοήθησε στο να πάρουν την απόφαση οι διοικούντες ότι πρέπει να επαναφέρουν τις κλασσικές μπλε εμφανίσεις της ομάδας με το πουλί.
Ένα ακόμη παράδειγμα ανθρώπου που δείχνει ότι για κάποιους μια ποδοσφαιρική ομάδα είναι μια επιχείρηση, είναι ο ιδιοκτήτης της Newcastle United Mike Ashley, ο οποίος αποφάσισε την σαιζόν 2009-10 να βγάλει στο σφυρί, τα δικαιώματα της ονομασίας του γηπέδου, με σκοπό να αυξήσει τα κέρδη της ομάδας και έτσι το St Jame’s Park μετονομάστηκε σε Sports Direct Arena, από το όνομα της εταιρίας που ανήκει στον Ashley.
Τελικά τον Οκτώβριο του 2012 η εταιρία Wonga έγινε ο βασικός διαφημιστικός εταίρος της Newcastle και αγόρασε τα δικαιώματα της ονομασίας του γηπέδου και αποφάσισαν να επαναφέρουν το όνομα του γηπέδου σε St Jame’s Park.